Długopisy reklamowe a płatne reklamy

Posted on

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Jeszcze do niedawna reklamy czy banery w Sieci były w zasięgu wyłącznie największych korporacji. Dziś niemalże każde przedsiębiorstwo może z łatwością promować się w portalach internetowych czy w mediach społecznościowych. Konsekwencją tego jest fakt, iż każdego dnia widzimy około 5000 komunikatów marketingowych w zróżnicowanych formach. Doskonałym nośnikiem treści reklamowych są długopisy z logo firmy, jej nazwą, sloganem reklamowym czy danymi teleadresowymi. Więcej ciekawych informacji na temat tego zagadnienia – poniżej.Natężenie bodźców w dzisiejszych czasach jest tak duże, że aby w jakikolwiek sposób wyróżnić się na tle konkurencji, niezbędne jest reklamowanie się w sposób możliwie jak najbardziej efektywny. Doskonale do tego celu sprawdzają się długopisy reklamowe, które mają znaczącą przewagę tak nad tradycyjnymi, jak i nowoczesnymi formami promocji w internecie. Są one realnym, namacalnym produktem, a co za tym idzie – posiadają możliwości, z jakimi nie mamy do czynienia w przypadku innych dostępnych rozwiązań marketingowych.

Określenie skuteczności produktów, jakimi są długopisy reklamowe powinno być rozpatrywane przez wiele różnych aspektów. Znaczenie ma tutaj między innymi nasilenie zabiegów reklamowych oraz branża, w jakiej działa dana firma. Warto powołać się tu na wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Reklamy, które miały na celu zaobserwować, jakie efekty wywołują w konsumentach markowe upominki.

Badanie wykazało, że przeciętny odbiorca produktu, jakim są Długopisy reklamowe przechowywał go średnio przez okres 8 miesięcy. W tym czasie regularnie korzystał z niego, a co za tym idzie – miał nieustanny kontakt z nadrukowanymi na produkcie informacjami. Co więcej, taki użytkownik stawał się pośrednim ambasadorem marki. Jak bowiem pokazały wyniki badań, 63% konsumentów otrzymujących upominki reklamowe po czasie nie wyrzuciło go, lecz przekazało dalej – czy to znajomym, czy innym członkom rodziny, czy współpracownikom. Sprawia to, że taki produkt może przez długi czas oddziaływać na szereg potencjalnych klientów.

Tags: , ,