Kubki reklamowe z nadrukiem termozmiennym

Posted on

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Kubki to ponadczasowy gadżet reklamowy, który nigdy nie wychodzi z mody. Stanowi on świetną alternatywę dla koszulek, długopisów czy pendrive’ów. Taki podarunek wręczyć można zarówno klientom, jak i pracownikom. Produkty tego typu dostępne są w różnych wielkościach oraz kształtach, dzięki czemu każdy znajdzie tu coś dla siebie. Kubki różnić mogą się od siebie także sposobem tworzenia nadruku. Jednym z nich jest nadruk termozmienny. Na czym dokładnie polega ta metoda? Garść przydatnych informacji na ten temat – poniżej. Zapraszamy do lektury!Jak wyglądają kubki reklamowe stworzone przy pomocy nadruku termozmiennego? W pierwszej kolejności, na gadżecie wykonuje się nadruk maksymalny, na którym wykorzystać można nie więcej niż 6 kolorów. W następnym etapie kubki są wypalane oraz studzone. Kolejny etap to zakrycie wypalonego i utwardzonego nadruku przy pomocy czarnej, termozmiennej apli. Nadruk termozmienny jest utwardzany z zastosowaniem UV.

Tak tworzone kubki reklamowe, jako że jest to warta mocno utrwardzona, powinny być myte ręcznie – jedynie wówczas będziemy mieć pewność, że termozmienna warstwa nie ulegnie uszkodzeniu. Nadruk termozmienny ma pewne wady. Zaliczyć można do nich między innymi fakt, że na kubku znaleźć mogą się wyłącznie pełne kolory, a co więcej – umieścić można je tylko na zewnętrznej powierzchni.

Mimo to, Kubki reklamowe z nadrukiem termozmiennym cieszą się bardzo dużą popularnością wśród firm, bez względu na jej wielkość czy branżę, w której działa. Wpływ na to ma między innymi fakt, że takie kubki prezentują się niezwykle efektownie. Na skutek działania ciepłej wody, znajdujący się na ich powierzchni nadruk zmienia swój wygląd. Taki ciekawy efekt docenią w szczególności najmłodsi odbiorcy. Tego typu nadruki najlepiej wykonywać na kubkach pokrytych białym szkliwem. Dobrze prezentują się tutaj ciemne projekty – przy zastosowaniu jasnych kolorów warstwa termozmienna nie zawsze będzie w stanie w wystarczającym stopniu zasłonić nadruk, co pogorszy nieco efekt odsłony.

Tags: , ,